100830

Min syster är så seeeeexiiiiiiiiig.....


Tja! Dålig uppdatering, men nu är det så att jag verkligen inte orkar! Haha.. Snart ska vi få gäster, jag tänker iallafall inte sitta med dom. För dom kommer hit för att öppna fastan, ni vet, muslimernas högtid, ramadan. Så jaa... Eftersom jag inte fastar, och att det blir mycket folk(?) så tänker jag inte sitta vid matbordet. Så snäll som jag är.. Nejmen, är extremt trött, har 2 läxor som jag mååste göra och inte har gjort än. Ibland hatar jag skolan. Men inte alltid. Men, ska göra 4-5 inlägg, eftersom jag inte orkar skriva senare.. Lat som jag är!

Kommentarer
Postat av: fotograbben.se

Har du någon skräck? Läs mitt senaste inlägg!

2010-08-30 @ 19:31:40
URL: http://fotograbben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0