100827

Tja! Nej, nu ska jag börja blogga på allvar. Ska inte skriva så som jag skrev förut.. Eller, för 2 dagar sen. Hehe. Idag är det fredag, äntligen! Längtat typ hela veckan, kan man säga. Det här är konstigt med mig, när det är skoldagar längtar jag till helg, sen när det är helg längtar jag till skolan. Helt sjukt. Idag var det skola, började 8.20 och slutade 14.55. Är ganska trött just nu, och får massa e-post från facebook. Haha, så där, poppis som jag är.. HAHA! Nej, skojade bara med er. Ok, nu ska jag äta något. Inte ätit ett skit. Bara det från skolan, 2 mackor. Haha! Nu ska jag.. Eh, vad skulle jag göra.. Juste, äta! Jamen, jag skriver senare, om jag orkar.
Masallaaaah vilken gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0