ok

ok, ska va seriös. men kan det inte, för jag är alltid hyper o så!! men jag ska försöka att va normal!! men liksom, min dator är helt konstig!! alla mina skrivbordsikoner eller vad det nu heter är skit stora!! och man blir ju skit sur :@ men!!!! w/e!! ok. idag va det skola!! vi åkte till nynäs till nicksta!! det var ju svinkallt o lärarna ville att vi skulle bada! jag bara bada själva om ni tkr det är så varmt!! och en av mina lärare (ingrid-handikapp-cp-hand) badade med bikini! asså, lovar hon har skit fin kropp<3 men fläsk som hänger lite här o där och när hon springer dallrar hon mm va sexigt<3<3<3 aa hon hoppade från 10an! fett cool. fick hennes autograf sen! visst är jag cool? aa vet det. sen så hoppade jag i med kläderna!! det var varmare! ni borde också prova sen så snodde jag ingrids handduk!! asså, visst är man snäll?? lovar är skit snäll!! men sen så rullade jag lite på hundbajs! blev torr på en gång men sen kom dilan och blötte ner mig! asså what is thaaaat?!?!?! så får hon inte göra mer!! aa sen kåtade hon sig fett mycket i tåget. lovar kvinnan vill ha sex! aa sen kom vi till jordbro och vi drack slush när det ösregnade! fett mysigt sen kom jag hem och åt en havvrrreeebbbooollll sen så sov jag 1timme vet ej vrf!! ammade min gossedjur!! jävligt gott med delfinmjölk asså!! nejmen aa sen så vaknade jag lekte jag med min bror och nu sitter jag här o väntar på att min kusin ska logga in i msn så jag kan testa min jävla cp webcaaaaaaam!!! aa men nu ska jag ut o festa lite. ska röka lite braj o så. ses imorgon mina gullipluttar!!
i know u love me *so kizzie ztyle*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0