100827

Hej! Just nu är jag ganska trött och är på väg att somna. Inte konstigt, vaknade runt klockan 7 idag. Så jag tror jag ska sova snart. Hoppas jag kan få sova ut imorgon lite.. Kändes som ett tag sedan :P Just nu sitter min syster och kollar på någon film, kollar på den lite då och då. Hon är helt inne i den, haha. Nej men nu ska jag krypa under täcket istället, ska bli skönt, sedan datorn på knät. Ohh.. Låter så mysigt! Haha, drack oboy nyss och åt en avokado, heter det så? Äh, håller inte reda på sånt. Ska typ börja fixa min design imorgon, i photoshop. Det kommer bli första gången typ, haha.. Annars gör jag snabba och konstiga designer i paint eller picnik.com. Men, blir kanske 1-2 inlägg till nu i natt. Så.. Ja, ha det bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0